T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / OSMANGAZİ - Mehmet Aker İlkokulu

SEMİNER KONULARIMIZA DEVAM EDİYORUZ

Bu Gün Üç Konuyu Üç öğretmenimiz Sundu.

SEMİNER KONULARIMIZA DEVAM EDİYORUZ

Bu Gün Üç Konuyu Üç öğretmenimiz Sundu.

Günün ilk sunumunu 3/B sınıf öğretmeni Nuray SALİH yaptı. Öğrencilere Çevre bilinci Kazandırma konusunda sunumunu gerçekleştirdi.Çevre eğitimi sürecinde verilmesi gereken süreci şu şekilde açıkladı; 

. Bilgilenme-bilgilendirme, · Bilinçlenme-bilinçlendirme,  Kalıcı, duyarlı ve olumlu davranış değişikliği kazanma-kazandırma,  Doğal, tarihi, kültürel ve estetik değerleri koruma,  Doğayı tahrip etmeden ve yok etmeden kullanma, Kirlenen, tahrip olan çevreyi geri kazanma, Aktif katılımı sağlama ve sorunların çözümünde görev alma-görevlendirme, Sunumun sonunda çevre ile ilgili sloganları söyledi;

ORMANSIZ YURT VATAN DEĞİLDİR

YEŞİL GÖRMEYEN GÖZLER RENK ZEVKİNDEN MAHRUMDUR

VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR, KADERİNE TERK EDİLEMEZ (M K ATATÜRK)

ÇEVREYİ NASIL BULMAK İSTİYORSAN ÖYLE BIRAK

ORMANDA ATEŞ YAKMAYIN, DOĞA SEVENLERİ AĞLATMAYIN

EROZYONU ÖNLEMEK İÇİN MİLLETÇE EL ELE VEREREK FİDAN DİKELİM.

BİZ DOĞAYI KORUDUKÇA, DOĞA DA BİZİ KORUR

SAĞLIKLI YAŞAM, SAĞLIKLI ÇEVRE İLE OLUR

YARININ DOĞASI BUGÜNDEN YARATILIR

AMBALAJ ÇÖP DEĞİLDİR, AYRIŞTIRMAK BİLİNÇTİR

HAVA KİRLİLĞİNİ ELE ALMAYANLARI, HAVA KİRLİLİĞİ ER - GEÇ ELE ALACAKTIR

ÇEVRE BEKÇİ İLE DEĞİL, AKIL VE SEVGİ İLE KORUNUR.
ÇEVRE SORUNLARININ ÇÖZÜMÜ EĞİTİMLE BAŞLAR.
DİKTİĞİNİZ FİDANIN GÖLGESİNDE OTURMANIZ DİLEĞİYLE.
AĞAÇ OLMADAN ORMAN, ORMAN OLMADAN VATAN OLMAZ.
ÇEVREYİ HOR GÖREN, GELECEĞİ ZOR GÖRÜR

 

Perize ÇİLİNGİROĞLU Etkin Sınıf ve okul Yönetimi konularında öğretmenlerimizi bilgilendirdi.

Sınıf Yönetimi Açısından Etkili Öğretmen Davranışlarına değindi. İstenen davranışı öne çıkarma gayretinde olalım dedi. Ben Dili kullanmak, gerilimden kaçınmak, öğrenciyi tanımak ve adıyla hitap etmek, sabır ve istikrar gibi önemli başlıklarla konuyu açıkladı. İkinci bölümde Etkili Okul Yönetiminde “Bir Okul, Müdürü Kadar Okuldur” sözü üzerinden konuyu açtı. Değişime öncülük etmek, Veli desteğini almak, öğrenci mutluluğu, gelişimin okul tabanlı olması, okulun sorunları ile ilgilenme, kurumsallaşma ve süreklilik, paydaşların sürece dahil olması gerekliliğini vurguladı.

Günün son sunumunu 2/C sınıf öğretmeni Mukaddes Macunluoğlu yaptı. Öğretmenimiz Kaynaştırma Eğitimi hakkında bilgi verdi. Kaynaştırma Eğitimi ve Önemi Nedir? 2- Kaynaştırma Eğitiminin İlkeleri, Kaynaştırma Eğitiminin Yararları, Kaynaştırma Eğitimine Tabi Olan Çocukların Ortak Genel Özellikleri, Kaynaştırma Eğitiminde Görev Alan Personelde Bulunması Gereken Kişilik Özellikleri,  Kaynaştırma Eğitiminde Dikkat Edilecek Hususlar,  Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Hazırlık Çalışmaları, Kaynaştırma Eğitimi Modelleri, Kaynaştırma Eğitimi Basamakları,  Kaynaştırma Eğitiminde Öğrencilere Kazandırılacak Beceriler, Kaynaştırma Eğitiminde Öğretme İlke ve Yöntemleri konularında açıklamalarda bulundu.

Öğretmenlerimize bu güzel çalışmalarından teşekkür ediyor, başarılar diliyoruz.

 Elif Güzel1PerizePerizePerize1ElifGüzelPerize222-06-2017NurayMukaddesMukaddes2Mukaddes3

Haber     : Murat KUTLU

 

Fotoğraf : Murat KUTLU

Yayın: 23.06.2017 - Güncelleme: 23.06.2017 16:36 - Görüntülenme: 36